joi, 20 noiembrie 2014


V-o mai amintiti pe Alina Bica? Este procurorul-sef al DIICOT, individa care a dat un raspuns uluitor atunci cand au fost facute publice pozele in carea aceasta aparea in compania Elenei Udrea la Paris.


"Nu comentez absolut deloc, e o chestiune privata, doriti sa faceti dezbatere publica pe ea, dezbateti public, nu comentez, chiar nu e cazul. In ce-am aparut, doamna? Banuiesc ca inregistrati pe mobil... In ce poze am aparut? N-aveti prieteni? Nu iesit in weekend? Am aparut in pozitii dezolante? Am aparut tragand pe nas? Cum am aparut? Nu aveti prieteni? Nu iesit în weekenduri? Locuiti numai in cas?? În ce pozitii am aparut? În niste pozitii pe strada. E vreo problema ca e doamna Udrea? Nu vad de ce as avea o problema cu doamna Udrea. Nu inyeleg care este problema, pozitia publica si politica doamnei Udrea sunt una, pozitia privata este alta. Ati vazut vreo chitanta cu numele meu? Acele documente publicate pe site au semnatura mea?" ,
acesta este raspunsul halucinant dat atunci de procurorul-sef al DIICOT, Alina Bica.

Alina Bica a fost retinuta de DNA joi noapte , sub acuzatia de abuz in serviciu. Aceasta se pare ca ar fi primit, prin interpusi, un teren in Snagov, pe care ulterior l-a vandut iar o parte din bani au ajuns la fostul sot al Elenei Udrea, proaspat intemnitatul Dorin Cocos.
Cum se face ca toti indivizii care misuna in jurul lui Traian Basescu, Elena Udrea si a celorlalti nemernici si jigodii din proaspat disparutul PDL sunt numai niste oameni corupti, implicati in tot felul de afaceri necurate?
Despre Alina Bica nu se stie daca a tras pe nas, dar prin niste conturi sigur a tras ceva ilegal. Mult laudata justitie "independenta" a jegosului de Traian Basescu este plina de oameni corupti si murdariti la fel de tare sau chiar mai tare decat cei mai rai interlopi sau mafioti de cea mai josa speta.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Responsabilitatea juridica pentru comentariile pe care le faceti pe acest site va apartine exclusiv dumneavoastra

Postări populare

Lista mea de bloguri

Comentarii