luni, 15 iunie 2015


Acţiunea "Români pentru Români" în inima României, în Duminica Sfinţilor Români. Am mers la Biserica "Înălţarea Domnului" din Voineşti Covasna pentru a pomeni doi români absoluţi, pe Mihail Eminescu si pe Cuviosul Părinte Justin Pârvu.

 Ne-am rugat împreună pentru Neamul Românesc, le-am cerut puterea de a merge mai departe în această misiune de a transmite mesajul nostru de solidaritate cu românii din Harghita şi Covasna, căci noi nevrednici suntem, iar Ei putere mare au.

 Am premiat elevi merituoşi cu tricolorul românesc, cu cărţi ale lui Mihail Eminescu şi cu cărţi de rugăciuni ortodoxe. Am dăruit aceste simboluri ale identităţii şi dăinuirii româneşti copiilor români din această localitate şi am cântat împreună cu ei imnul naţional şi cântece vechi ale românilor, simţind împreună inima Ţării, iar lacrimile din ochii copiilor ale noastre au fost.

Mulţumesc in numele Actiunii "Români pentru Români" tuturor românilor din Covasna - Voineşti care au făcut posibil acest moment de înfrăţire românească, sub semnul lui Eminescu şi al tricolorului românesc, în mod special doamnei profesoare FlorentinaTeacă şi minunatului grup de tineri de la “Crăişorii Iancului''.

 Am premiat şi copiii crescuţi frumos la Mănăstirea Mărcuş de Maica Stareţă Serafima Comşa (Mami, cum îi spun copii) şi de celelalte maici din obştea acestei sfinte mănăstiri, care sărbătoreau hramul “Sfinţilor Români”. Această mănăstire, ridicată initial de Maica Suzana Comşa, a cărei nepoată este Maica Serafima, a fost dărâmată din ordinul fostului nomenclaturist comunist Karoly Kiraly, fondator al UDMR-ului.

Voinţa Domnului a fost, în cele din urmă, împlinită, aşa cum a profetit Cuviosul Părinte Arsenie Boca. Ne-am bucurat de reîntâlnirea cu Părintele Episcop Andrei Făgărăşanul, care a binecuvântat cu multă dragoste acţiunea noastră, îndemnându-ne să continuăm pe aceeaşi linie românească şi creştinească. I-am sărutat dreapta şi i-am promis că nu ne vom opri. Acest lucru l-am spus în numele vostru, al tuturor celor care aţi sprijinit Acţiunea “Români pentru Români”.

 Doamne ajută, români!

 Foto: Mariana Ghiugan Autor: Mihai Tirnoveanu 



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Responsabilitatea juridica pentru comentariile pe care le faceti pe acest site va apartine exclusiv dumneavoastra

Postări populare

Lista mea de bloguri

Comentarii