luni, 10 februarie 2014

Datorita crizei economice si a scumpirii exagerate a carburantilor un cetatean a renuntat atat la masina cat si la porcul de Craciun. Sub adapostul anonimatului acesta ne-a spus:

"Dom'le nici n-am terminat sa-mi platesc ratele la masina si hotii astia au scumpit iar carburantii si din aprilie cica ii scumpesc inca odata asa ca de Ziua Pacalelilor. Am zis sa-mi iau si eu masina s-o plimb pe Rozi pana la socri sa ma dau si eu mare. Acuma o tin sa rugineasca, masina, nu pe Rozi, ca nu am bani nici de benzina dar nici de ultimile rate pentru masina. Ba inainte de sarbatori m-am simtit rau si am fost la doctor care mi-a zis ca am colesterolul ridicat si sa nu mai mananc carne de porc. Asa ca am inhamat porcu' la sanie si macar acum pe timp de iarna o plimb pe Rozi pana scapam de colesterol amandoi, atat eu cat si porcu'".

Fandel Mihai

Articol publicat in ziarul Buna Ziua Iasi : http://fun.bzi.ro/criza-economica-3615
Next
Postare mai nouă
Previous
This is the last post.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Responsabilitatea juridica pentru comentariile pe care le faceti pe acest site va apartine exclusiv dumneavoastra

Postări populare

Lista mea de bloguri

Comentarii