vineri, 11 aprilie 2014


Nu , nu este vorba de nici un trucaj. Sunt imagini reale cu doi candidati care isi faceau publicitate pentru campanie electorala in urma cu ceva ani. Acum ca ne-am vazut toti romanii "visul" implinit de a fi integrati in UE cu ce ne-am ales ?

E cumva "MAI BINE pentru mai multi" ? S-au "tinut de cuvant"  politicienii romani ? Oare nu cumva am capatat ambele "binefaceri" din plin dupa integrarea in UE ?

Din punctul nostru de vedere beneficiile pe care le asteptam dupa integrarea in UE inca se mai lasa asteptate pentru multi dintre noi dar in schimb am primit din plin cu totii ceea ce au promis cei doi candidati de pe afisele electorale  de mai sus !

Cred ca alegatorii trebuie sa se gandeasca mult mai bine la viitoarele alegeri ori este o probabilitate mare sa primim aceleasi promisiuni electorale !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Responsabilitatea juridica pentru comentariile pe care le faceti pe acest site va apartine exclusiv dumneavoastra

Postări populare

Lista mea de bloguri

Comentarii