joi, 5 iunie 2014


Rusii fac mare tam-tam in legatura cu femeia cu barba de la Eurovision dar uita sau se prefac ca nu stiu ca Lenin era homosexual. Cand au fost deschise anumite arhive secrete inca de pe vremea lui Stalin se stia despre relatia "amoroasa" dintre Lenin si inca un barbat,un oarecare tovaras Grigori Zinoviev, caruia ii scria scrisori de dragoste!?!

Iata cateva fragmente din aceste scrisori preluate dintr-un articol de pe ziarulnational.md :

„Grigori! Circumstanțele sunt de așa natură că a trebuit urgent să fug din Petrograd. Să plec departe nu este posibil. Tovarășii propun un locușor despre care spun că este absolut sigur. Dar e atât de trist să stai singur, mai ales pe așa timp... Alătură-te și vom petrece împreună zile minunate departe de toate... Dacă poți veni în intimitatea mea, telefonează-mi urgent – voi comanda să pregătească totul pentru două persoane...”. Această scrisoare este datată cu iulie 1917, când Lenin era pe cale să părăsească Petrogradul și să se stabilească împreună cu Zinoviev la Razliv, devenit mai târziu faimoasa colibă. Anume acolo relația dintre Lenin și Zinoviev a evoluat într-o anumită direcție.

Ei au petrecut împreună multe zile și probabil că acest lucru i-a sucit mințile definitiv lui Zinoviev, deoarece în septembrie el deja îi scrie lui Lenin în Finlanda: „Dragă Vova! N-o să crezi cât de dor îmi este de tine, cât de mult îmi lipsești tu și mângâierile tale... N-o să mă crezi, dar de când ai plecat nu m-am mai atins de nimeni. Poți să fii absolut sigur de sentimentele mele și fidelitatea mea față de tine. Crede-mă, de un alt bărbat, cu atât mai mult de o femeie, nu m-am atins până acum și nici nu mă voi atinge. Doar tu ești omul meu cel mai scump... Vino, nu te teme, voi organiza totul foarte bine”.

In fine, pe ziarulnational.md gasiti articolul complet in care sunt redate mai multe dintre scrisorile pe care cei doi tovarasi de partid si de pat si le trimiteau unul altuia.

Stalin se pare ca n-a distrus aceste dovezi pastrandu-le strategic si le-ar fi scos oricand de la naftalina daca ar fi avut nevoie sa-l compromita pe Lenin si sa ramana unicul "revolutionar".

Trist este ca cei care promoveaza agresiv acum homosexualii si fac lobby pe bani multi pentru asa ceva sunt din aceeasi tagma cu cei de teapa lui Stalin si ceilalti bolsevici numai ca acum sunt din ... VEST.

In concluzie rusii urasc femeia cu barba dar iubesc chelul homosexual. Daca ar mai fi in viata, I.L. Caragiale probabil ar spune curat murdar coane Vladimire!

Sursa:

http://ziarulnational.md/asta-chiar-nu-ati-stiut-despre-lenin/

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Responsabilitatea juridica pentru comentariile pe care le faceti pe acest site va apartine exclusiv dumneavoastra

Postări populare

Lista mea de bloguri

Comentarii