sâmbătă, 11 octombrie 2014



Tara mea, Romania, are mari probleme de la revolutie incoace, nu stau sa le enumar, nu asta e scopul acestui articol, insa cea mai mare problema, din punctul meu de vedere, este aceea de identitate. Dupa ce au vazut cum se traieste afara (dar nefacand nimic pentru Romania ca sa fie la fel), un mare numar de conationali au inceput sa denigreze tara. Unii din lipsa de cultura generala, istorie, altii din rautate, insa toti spun cam acelasi lucru: mi-e rusine sa spun ca-s roman, tara mea e de rahat, etc. La acestia se adauga si un numar mare de gunoaie ce au interese sa denigreze tara mea, de genul celor ca bosorogul Soros si ONG-urile lui, boanghinele autonomiste din partidele maghiare si multi altii. 



Multe din argumentele acestor specimene par a fi adevarate, tara e la pamant, romanul are toate problemele din lume, insa, daca ai IQ-ul mai mare decat al unei gaini si o educatie cat de cat, incepi sa gasesti foarte multe contra-argumente, am sa le expun mai jos:
Romania si romanii nu s-au dus niciodata peste alte popoare in scopul de a-i inrobi, de a le lua pamanturile, de a-i coloniza. Poporul roman NU este un popor de criminali precum americanii, rusii, nemtii, ungurii sau alte asemenea natii. Noi, romanii, avem un respect pentru viata.

Poporul roman este un popor inteligent, detine la nivel mondial mii de patente pentru inventii, ocupa locuri fruntase in mii de companii importante, medici, ingineri, IT-isti, etc, suntem peste tot fruntasi!

Poporul roman este un popor ospitalier, nu este un mit, nu exista tara pe pamant in care minoritatile etnice sa aiba mai multe drepturi ca la noi, poporul roman iubeste oamenii, le doreste binele atunci cand acestia vor sa locuiasca langa noi.

Istoria tarii mele ma face mandru, avem peste 2000 de ani de existenta dovedita istoric, avem mii de lupte cu dusmani nenumarati, am aparat nu doar pamantul nostru, am fost aliati de nadejde impotriva imperiului otoman si a altor invadatori, de multe ori am fost singura sansa, singura pavaza in fata acestor migratori. Poporul meu v-a aparat si pe voi, cei care astazi vreti pamanturile noastre, resursele noastre, vreti totul de la noi! Armata romana a eliberat ungurii, le-a intrat in capitala victorioasa, a hranit poporul infometat de razboi, nu le-a jefuit satele, nu le-a masacrat popolatia, nu le-a violat femeile! Sunt mandru de ei!

Tara mea are resurse, nenumarate, gaze, petrol, carbune, fier, cupru si mult aur, etc, destule resurse pentru a asigura independenta energetica pentru cateva generatii de acum inainte. Tara mea are munti, are campii, are mare, are rauri si un fluviu, are de toate pentru a nu-i trebui nimic de la altii. Tara mea este frumoasa.

Poporul meu este muncitor, peste tot unde merge este apreciata munca pe care o face, nu cere multi bani, invata repede limba locului, respecta identitatea locului in care se afla, nu cere autonomie ca hunii, nu cere drepturi in plus, dimpotriva, de cele mai multe ori are mai putine decat ceilalti. Cu toate astea, munceste si indura, nu se rascoala, nu vrea probleme, la fel ca si acasa la el, vrea doar sa fie lasat in pace, sa-si poata castiga linistit existenta. Sunt mandru de muncitorii romani, ii admir!

Sunt atat de multe motive pentru care sunt mandru de tara si de poporul meu, incat ar trebui sa scriu o carte, ar fi una groasa, insa nu vreau sa va plictisesc, vreau doar sa atrag atentia asupra nenumaratelor motive pentru care merita sa iubesti Romania si pe romani. Suntem un popor minunat, greu incercat de istorie, suntem o tara demna de tot respectul, mai ales al europenilor, pe care i-am pazit de multe ori in istorie, suntem egali, suntem europeni.

Singurul lucru cu care trebuie sa ne rusinam ca romani este clasa politica mafiota si tradatoare, este cea mai mare rusine din istoria Romaniei! Da, pe aceasta o detest si o expun peste tot unde merg!

Faceti la fel, Romania si romanii NU sunt precum clasa politica aservita si vanduta intereselor straine! Traiasca Natia!

Text si imagine: Vocea Natiunii

Sursa:

1) http://trezirealarealitate.ro/2014/10/de-ce-sunt-eu-mandru-ca-m-am-nascut-roman/#

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Responsabilitatea juridica pentru comentariile pe care le faceti pe acest site va apartine exclusiv dumneavoastra

Postări populare

Lista mea de bloguri

Comentarii