miercuri, 26 noiembrie 2014

Mircea Basescu a fost eliberat din penitenciar dupa ce acesta  a depus peste douazeci de cereri de eliberare. Putina lume stie insa ca avocatul lui Mircea Basescu a inaintat cam tot atatea cereri pentru clientul sau in care  cerea dreptul la vizite conjugale la domiciliu. In cererile inaintate autoritatilor Mircea Basescu solicita:
Eu, Mircea Baronul de la Apa cea Mare, solicit prin aceasta jalba dreptul viata conjugala, dreptul la condimentarea vietii mele sexuale cu micile placeri ale vietii. De aceea cer autoritatilor, sa-mi fie indeplinite dorintele expuse in aceasta jalba si promit in acelasi timp ca in timpul vizitelor conjugale nu vom pune la cale alte infractiuni si nici nu ne vom mai constitui in grup organizat pentru orgii. De asemenea tin sa va incredintez ca nu vom incalca regulamentele de ordine interioara, nu vom imbuca substante interzise si nici nu ne vom baga limbile in gura sau in alte orificii. Vom efectua doar raporturi sexuale normale. Conform constitutiei Romaniei, interpretate de catre lacheii si pupincuristii fratelui meu, am dreptul la vizite conjugale oricand doreste muschiul meu inghinal.
Cu deosebita lipsa de respect,
Mircea Baronul de la Apa cea Mare
PS: Acesta este un pamflet. Orice asemanare cu realitatea este pur si simplu intamplatoare dar nu si neintentionata!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Responsabilitatea juridica pentru comentariile pe care le faceti pe acest site va apartine exclusiv dumneavoastra

Postări populare

Lista mea de bloguri

Comentarii