joi, 8 ianuarie 2015


Fiindca in ultima vreme am tot postat numeroase articole legate de problema extremismului maghiar am ajuns sa fim acuzati ca promovam provocari sau ca incercam sa atatam romanii contra maghiarilor sau invers si ca am devenit un fel de Dan Tanasa 2.

 Gandul acesta este destul de departe de noi dar vrem totusi sa impartasim cu acuzatorii nostri informatiile pe care noi le cunoastem despre situatia romanilor din Harghita si Covasna si umilintele la care sunt ei supusi de catre dictatura minoritatii maghiare.

 Am primit mai multe mesaje din partea romanilor din zonele Harghita si Covasna in care povestesc care este cu adevarat situatia acolo si ne-am infiorat de-a dreptul. Situatia este atat de grava incat trebuie tras un semnal de alarma catre autoritatile de la Bucuresti! Cu toate asta am ales sa publicam niste comentarii sincere ale unei romance care relateaza cum este viata romanilor din acea zona a tarii.
Semnal de alarma! Dictatura minoritatilor in Harghita si Covasna! Semnal de alarma! Dictatura minoritatilor in Harghita si Covasna!

 Iata spre exemplu ce spune romanca din Sfantu Gheorghe despre cum sunt tratati romanii care doresc un loc de munca in acea zona:
"Eu m-am nascut in Sfantu Gheorghe si locuiesc aici de 31 de ani! Ca sa nu par sovinista pot sa va spun ca sunt casatoarita cu un barbat de etnie maghiara avem si o fetita deci pot sa spun ca suntem o familie fericita,mixta. Terminand liceul economic si incepand sa lucrez in comert normal mi se parea atunci sa mi se ceara sa limba maghiara! Si am invatat-o! Nu la perfectie dar am facut un efort sa o invat! Acum 3 zile ma duc la un magazin in Sfantu Gheorghe unde se cauta o vanzatoare.Cu CV-ul in mana vorbesc cu patronul dupa ce ma prezint iar acesta imi spune: Nu angajez personal de etnie romana !!!!! Cred ca atat de umilita nu m-am simtit in viata mea.Sincer nu am crezut ca voi ajunge sa ajung sa aud asemenea cuvinte in Romania! Asa ca pana la urma cine pe cine discrimineaza? Ca eu nu mai inteleg?", a povestit Mihaela Istrate
Semnal de alarma! Dictatura "minoritatii" in Harghita si Covasna! Semnal de alarma! Dictatura "minoritatii" in Harghita si Covasna!

 In discutiile de pe site-ul de socializare au existat persoane care au sfatuit-o sa depuna plangere insa romanca a dezvaluit ca exista o solidaritate etnica in zona prin care se musamalizeaza astfel de plangeri si se inchid cazurile fara a se lua nici o masura ori cel mult se aleg cu niste avertismente sau amenzi derizorii.Solidaritatea etnica este buna si chiar ar fi de admirat dar nu si in cazul in care ea este pusa in slujba raului si faradelegilor.
Semnal de alarma! Dictatura "minoritatii" in Harghita si Covasna! Semnal de alarma! Dictatura "minoritatii" in Harghita si Covasna!

 Pana la urma cine pe cine discrimineaza? Nu cumva ca avem de a face cu dictatura "minoritatii" in Harghita si Covasna? Situatia romanilor este umilitoare nu doar pentru ca patesc asta in propria lor tara ci si pentru ca astfel li se da practic un mesaj ca nu sunt acceptati in acea societate si ca o parte dintre maghiarii sovini chiar si-ar dori sa-i excluda de tot.

Semnal de alarma! Dictatura minoritatilor in Harghita si Covasna! Semnal de alarma! Dictatura minoritatilor in Harghita si Covasna!

Aceeasi Mihaela Istrate ne dezvaluie ceea ce s-a intamplat la Sfantu Gheorghe pe 1 Decembrie cand romanii au incercat sa sarbatoreasca Ziua Nationala a Romaniei"
"Asa am sarbatorit 1 Decembrie 2013 in Sfantu Gheorghe, judetul Covasna! Cine pe cine instiga?", a mai spus Mihaela Istrate


Spre rusinea noastra, nu stiam nici noi ceea ce se intamplase la Sfantu Gheorghe pe 1 Decembrie pana nu am vizionat acest clip video. Asa se comporta o minoritate care zbiara pe la toate cancelariile straine ca este "discriminata"? Asa se comporta ei de Ziua Nationala a Romaniei? Cine pe cine provoaca de fapt?


Rugam pe toti cei care inteleg prin ce trec romanii din Harghita si Covasna sa traga la randul lor un semnal de alarma! Sovinismul nu trebuie sa mai existe in Romania si mai ales nu mai trebuie incurajat!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Responsabilitatea juridica pentru comentariile pe care le faceti pe acest site va apartine exclusiv dumneavoastra

Postări populare

Lista mea de bloguri

Comentarii