sâmbătă, 15 martie 2014


"Eu nu ştiut că făcut jurământ pentru apărat şi respectat Constituţie la români şi la România – eu crezut că făcut ÎNJURĂMÂNT la Constituţie !"

Uite de asta e important ca toata lumea care ocupa functii publice , in politica sau in administratie sa cunoasca mai intai bine limba romana . Ca sa stie clar cand jura si cand injura! 

Declaratie a lui Kelemen Hunor :

"Nu am putut accepta sa nu modificam articolul 1 al Constitutiei, care spune ca Romania este stat unitar si indivizibil. Acesta era punctul de unde nu am putut merge mai departe. Noi de nenumarate ori ne-am exprimat indoielile referitoare la statul unitar. Romania nu este stat unitar, aceasta stare poate exista doar in visele catorva politicieni romani." - Kelemen Hunor, vice prim-ministru si ministrul culturii in actualul guvern Ponta III

Din aceasta cauza Kelemen Hunor trebuie sa iti dai demisia ! Cand o sa ai de gand sa respecti Constitutia Romaniei atunci sa ai dreptul sa fii la guvernare !

http://www.petitieonline.com/cerem_desfiintarea_udmr_pentru_subminarea_puterii_de_stat


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Responsabilitatea juridica pentru comentariile pe care le faceti pe acest site va apartine exclusiv dumneavoastra

Postări populare

Lista mea de bloguri

Comentarii