vineri, 7 martie 2014


De mai multa vreme toata lumea vrea legalizarea celei mai vechi meserii din lume. Daca totul s-ar face supravegheat in conditii de igiena stricta si cu taxe platite la stat nimeni nu cred ca ar mai avea de obiectats caci ori cu legalizare ori fara legalizare aceasta meserie tot se va practica.

Am cerut parerea a trei dintre practicantele acestei meserii : Rozi , Ghizi si Katinka. Ele lucreaza direct la sosea si numai cu soferi de tiruri.Le-am intrebat de ce au clientela atat de specializata si mi-au raspuns :

“-Noi asteptam aicea la sosea sa vina tirurile odata la 4 ani sau cand se iveste cate o ocazie si pica guvernul si nu se face majoritate la parlamentul vostru. Cerem plata inainte ca doar suntem ceea ce suntem . Pana acum am avut clienti soferi de tiruri din toate partidele aflate la putere. Mai sunt si alte fete care incearca sa ne faca o concurenta dar noi am castigat intotdeauna pentru ca noi am avut si un slogan pe masura : UdeMeReu asteptam tiruri ! “


fereste-ma-doamne-de-prieteni-razboiul-clandestin-al-blocului-sovietic-cu-romania_1_taburi

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Responsabilitatea juridica pentru comentariile pe care le faceti pe acest site va apartine exclusiv dumneavoastra

Postări populare

Lista mea de bloguri

Comentarii