miercuri, 21 mai 2014


De preoti militari am auzit cu totii dar totusi in zilele noastre dam de imagini cu preoti care tin cu placere arme de foc in mana , arme a caror menire este sa curme vieti pe campul de lupta , fapt ce contravine dogmei crestine.

O imagine spune cat o mie de cuvinte asa ca am ales cateva dintre cele mai relevante exmple pe care le-am putut gasi. In Rusia observ cu surprindere ca sunt inclusiv preoti care-si poarta decoratiile militare cu mandrie atunci cand trag cu arma.

In fostul spatiu sovietic gasim exemple cu duiumul al preotilor "razboinici" care isi expun talentele in folosirea armelor de foc. Nu stim cati dintre acesti barbati prezenti in imaginile de mai jos sunt cu adevarat "oamenii lui Dumnezeu" si cati ai zeului razboiului.

Si cum nici o vanzare de arme organizata de niste firme care se respecta nu-i un eveniment important daca nu participa si un preot care sa le testeze atunci in Rusia trebuie numaidecat indeplinita si aceasta conditie.
Ca sa se mentina in forma preotii organizeaza periodic si concursuri de tir pentru a vedea care-i mai vrednic in ochii Domnului.
O arma buna nu trebuie folosita inainte de a fi binecuvantata cum se cuvine altfel nu-si va elibera tot potentialul ucigas impotriva dusmanului.
Binecuvanteaza doamne "puscociu" meu si cu o luneta ca sa pot "curata" lumea de dusmani. Asta suna mai mult a manea damboviteana dar se asorteaza perfect cu imaginea.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Responsabilitatea juridica pentru comentariile pe care le faceti pe acest site va apartine exclusiv dumneavoastra

Postări populare

Lista mea de bloguri

Comentarii