luni, 21 iulie 2014



Alegerea in functia de presedinte al Camerei Deputatilor a lui Valeriu Zgonea a surprins destul de multa lume atunci cand acesta a fost propus de catre USL. Ce-l recomanda sa acceada in aceasta functie? Poate declaratia care a dat-o in 22 februarie 2007: "Statul este jidan, asa a fost intotdeauna". Bineinteles ca la acel moment comunitatea evreiasca i-a sarit in cap fostului lacatus mecanic si a a trebuit sa-si toarne putina cenusa in cap.

Dar iata ca Valeriu Zognea o comite din nou si conform celor de la nasul.tv Duicu si-a folosit influenta pe langa Zgonea ca sa schimbe un sef de vama.


Baronul PSD, Adrian Duicu, il ruga, in februarie anul trecut, pe presedintele Camerei Deputatilor, Valeriu Zgonea “sa nu se bage” in schimbarea unui sef de vama, dupa cum reiese din interceptarile aflate la dosar. Relevanta pentru a ilustra influenta lui Adrian Duicu asupra liderilor de la varful PSD este discutia baronului de Mehedinti cu Valeriu Zgonea, al treilea om in stat. Zgonea i se adreseaza cu “Da, sefu’? Da, sefu’ de la Mehedinti” insa baronul Duicu i-o taie scurt: “Lasa gargara!”. Zgonea ii promite lui Duicu “sa nu se bage” in povestea schimbarii sefului de vama.
Valeriu Zgonea n-a putut fi contactat pana la aceasta ora pentru a-si prezenta un punct de vedere.
In data de 20.02.2013, Zgonea il suna pe Duicu. Redam mai jos stenograma discutiei (vezi foto atasat)
Duicu Ioan-Adrian: Domn’ presedinte, sa traiesti.
Zgonea Valeriu: Da, sefu’? Da, sefu’ de la Mehedinti?
Duicu: Lasa gargara!
Zgonea: Ia zi, sefu’!
Duicu: Ce faci?
Zgonea: Uite, bine. Am fost la o intalnire, ma duc la o alta intalnire.
Duicu: Si eu ma duc la partid, ajung la partid ca am sedinta aicea. Auzi? Ce te rog. Sper ca nu te bagi in treaba cu Titu, cu Netoiu. Ca ma tot bazaie ca nu stiu ce vorbeste cu tine pe-aicea.
Zgonea: Cine?
Duicu: Titu Netoiu.
Zgonea: Cine-i Titu asta, ma?
Duicu: Cu Taverna, ma.
Zgonea: Lasa-ma ma, in pace! Am vorbit ceva cu tine! Ai innebunit la cap?
Duicu: Bine.
Zgonea: Ma bag eu in ciorba ta?! M-am bagat eu vreodata?
Duicu: Nu. Nu. Nu.
Zgonea: Tu nu esti serios cu mine, in relatia cu mine.
Duicu: Nu-i adevarat. E! P…!
Zgonea: Eu sunt serios cu tine.
Duicu: Nu-i adevarat. Nu. Nu-i adevarat.
Zgonea: Tu esti…Eu cand ti-am promis ca nu ma bag si m-ai rugat, nu ma bag! …Nu m-ai rugat tu sa nu ma bag?
Duicu: Da.
Zgonea: E! Si-atunci? Pa.
Sursa imagine: nasul.tv

Dupa cum se vede nici mafia lui Victor Ponta nu este mai prejos decat sistemul mafiot al lui Traian Basescu. Este clar ca Romania are nevoie rapid de o schimbare politica.

Surse:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Responsabilitatea juridica pentru comentariile pe care le faceti pe acest site va apartine exclusiv dumneavoastra

Postări populare

Lista mea de bloguri

Comentarii