luni, 17 februarie 2014


In emisiunea lui Daniel Roxin , Adevăruri tulburătoare in care subiectul principal a fost regele erou dac Decebal s-a dezbatut si problema Antiromanismului oficial indreptat impotriva istoriei si culturii romanesti adevarate .
Daniel Roxin : " Iata astazi traim tragedia ca tot felul de neaveniti asa cum am spus la inceput , care au tot felul de titluri duc in derizoriu personalitatea unui Decebal , a unui Stefan cel Mare , a lui Mihai Vitezu , al unui Vlad Tepes ... ala este betiv , ala a fost curvar, ala a fost un aventurier , ala avea buze groase, definitie din cartea de istorie.... "

Mircea Chelaru : " Domnule Roxin nu le mai spuneti neaveniti . Sunt prea bine stiuti veniti. Ei sunt prea bine stiuti veniti , v-o spune un om care studiez de mult fenomenul prin care se practica Antiromanismul Oficial . Sunt prea bine stiuti veniti , pentru noi sunt rau veniti ... cand spui cuiva bine ai venit inseamna fratietate . Eu acestora le spun ca sunt Rau Veniti ! Si va sfatuiesc asa cum si eu am fost sfatuit la randul meu  sa incepem sa le spunem pe nume . Nu doar la modul generic , sa-i identificam si pe cei rau veniti sa le spunem e timpul ori sa va opriti cu denigrarile pentru ca aceasta inseamna atingerea sufletului neamului romanesc , pentru ca istoria , traditia , originea , samanta mea desavarsita ca neam face parte si din etosul nostru si din eposul nostru si din viata noastra cotidiana ! Nu se intelege asa s-ar parea ca ajungem sa batem si sa cersim la alte porti. Ceea ce nu-mi doresc si n-am sa permit cat timp voi trai. Atat cat ne da Dumnezeu zile . Sa dea Dumnezeu sa-mi dea macar cu una in plus fata de ei ca sa avem victoria definitiva ! "



Daca in aceasta tara pana si un general , un oficial din armata romana spune ca se practica Antiromanismul Oficial  inseamna ca trebuie tras un grav semnal de alarma. Suntem clar in pericol , ca natie , ca popor suntem amenintati cu pierderea identitatii noastre nationale , a culturii noastre care ne sunt denigrate sub ochii nostri de o mana de pungasi venetici care nu au dragoste pentru romani si pentru Romania !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Responsabilitatea juridica pentru comentariile pe care le faceti pe acest site va apartine exclusiv dumneavoastra

Postări populare

Lista mea de bloguri

Comentarii