marți, 11 februarie 2014


In cadrul unei dezbateri parlamentare din Parlamentul Romaniei deputatul Cezar Cioata a declarat :  "Îmi doresc din tot sufletul să nu mai ținem cont că este Prutul între noi”.

Deputatul a fost membru PP-DD dar odata cu multi alti membri a trecut la PC . El se declara mandru ca este moldovean din Suceava, deputat al Romaniei din zona de nord a Bucovinei. Deputatul a discutat si despre o initiativa de a dona carti in limba romana pentru elevii din Republica Moldova.

"Eu așa vrea să nu mergem cu portbagajul cu cărți, eu aș vrea să mergem cu tirul cu cărți în Republica Moldova.
Am avut ocazia să am la școală foarte mulți elevi din Republica Moldova, oameni care vorbeau și trăiau românește. Am fost la ei în Republica Moldova, la casele lor, la școlile lor. Acolo e nevoie de carte românească, e nevoie de infuzie de cultură românească iar aceste lucruri se pot rezolva foarte simplu prin implicarea noastră."                                       
Deputatul este cunoscut de activisti mai mult pentru un incident din timpul unei dezbateri pe tema Rosia Montana cand a fost dat afara de catre Eugen David proprietarul locului in care s-a tinut aceasta dezbatere :


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Responsabilitatea juridica pentru comentariile pe care le faceti pe acest site va apartine exclusiv dumneavoastra

Postări populare

Lista mea de bloguri

Comentarii