joi, 20 februarie 2014


Bravo Naşule !

Te felicit  Naşule ca l-ai intrebat pe suspendat unde suspenda cand se intamplau represalii la Pungesti , unde se faceau abuzuri unde razesii moldoveni puneau in scena in noroaiele Moldovei lupta de la Podul Inalt doar turcul schimbandu-l cu americanul.

Adica pe suspendat il doare capul ce se intampla in Ucraina dar ce se intampla in Romania se face ca nu vede ? Aloooo .... bai chiorule vezi ca ai candidat in Romania si nu in Ucraina , mai mult decat atat te-ai zbatut sa ramai pseudo-presedinte batand matanii si cururi de pamant la Inalta Poarta a Uniunii Aeropene !

In emisiunea de pe 19 februarie 2014 Naşul il intreaba pe suspendat de ce nu l-a vazut pe la Pungesti si de ce nu a intervenit in cazul violetentelor si abuzurilor de la Pungesti. 

Apropo Naşule de ce nu l-ai intrebat pe suspendat ce parere ar avea daca Chevron-ul s-ar duce la el pe mosia de la Nana ? Am auzit eu ca acolo este mult gaz de sist si cum avem interesul “independentei energetice” trebuie facuta o exploatare de gaze de sist acolo la Nana !

Iata ce a declarat Naşul :



“ ... in momentul cand presedintele a inceput sa vorbeasca despre Ucraina a facut cel putin o gafa din punctul meu de vedere .
Zice : (TB) ” il rog pe Ianukovici sa nu foloseasca forta excesiva ...”
Deci forta excesiva sa inteleg ca sunt oameni impuscati in cap , da’ cam ce forta poate folosi Ianukovici domnule presedinte pentru ca asta va spuneam si eu  ... LA PUNGESTI NU V-AM GASIT , pe la televizor sa spuneti ca jandarmii sa nu mai foloseasca forta excesiva si nici la manifestatiile de strada...”



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Responsabilitatea juridica pentru comentariile pe care le faceti pe acest site va apartine exclusiv dumneavoastra

Postări populare

Lista mea de bloguri

Comentarii