marți, 16 decembrie 2014


Dupa o perioada de 11 ani de cand Sinisa Mihailovici l-a scuipat pe Adrian Mutu in timpul unui meci de fotbal si-a cerut scuze de la fotbalistul roman explicandu-i acestuia ca de fapt a fost doar un accident nefericit cauzat de o confuzie stupida. Sinisa Mihailovici intre timp s-a retras de pe terenul de joc din calitatea de jucator dar a ramas inca in fotbal ca antrenor.
"A fost o iesire total necontrolata si recunosc asta. Nu stiu de ce dar din profil mi s-a parut ca seamana extrem de mult cu Traian Basescu si pur si simplu nu m-am mai putut  abtine. Glanda salivara mi s-a golit instantaneu, intr-un gest reflex pe care nu l-am mai putut controla. Am regretat acest lucru  in secunda imediat urmatoare. Totusi, aveam o satisfactie perversa atunci cand priveam din profil saliva curgand de chipul sau si imi imaginam ca este fata lui Basescu!", ne-a relatat Sinisa Mihailovici.
Despre incidentul din Romania in care a fost implicat Adrian Zglobiu si asa zisul presedinte al Romaniei a aflat din presa de cancan din Italia.
"Mi-a parut doar extrem de rau ca nu m-am aflat si eu acolo sa-l acompaniez pe Adrian Zglobiu! Acest tanar este aproape la fel de talentat ca si mine. Este un tanar de perspectiva. Mai are de lucrat la capitolul tinta si eschiva fata de bodyguarzi, dar in rest pot spune ca se pricepe.", ne-a dezvaluit Sinisa Mihailovic.
PS: Acesta este un pamflet si trebuie tratat ca atare.  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Responsabilitatea juridica pentru comentariile pe care le faceti pe acest site va apartine exclusiv dumneavoastra

Postări populare

Lista mea de bloguri

Comentarii