duminică, 8 iunie 2014



Conform celor de la ziarulnational.md 16 cetateni ucraineni au cerut azil politic in Republica Moldova din cauza violentelor din Ucraina. Potrivit Politiei de Frontiera, incepand cu luna martie, in Republica Moldova au intrat peste 221 de mii de cetateni ucraineni. O parte din ucraineni au venit sa se adaposteasca pe la rude sau prieteni in asteptarea unor vremuri mai bune sa se mai linisteasca lucrurile in Ucraina.

Doar 16 persoane au cerut azil in Republica Moldova, dezvaluit pentru Ziarul National Ecaterina Silvestru, sefa Directiei pentru Refugiati din cadrul Biroului de Migratie. Autoritatile au reusit intr-un timp record sa le acorde toate conditiile necesare pentru trai refugiatilor din Ucraina.

"Avem regim fara vize doar cu trei state. In Rusia categoric nu ne ducem. Ei sunt ocupantii care ne-au ocupat tara. In Belarus e acelasi lucru. Lukasenko cu Uniunea lui Euroasiatica...ne-a ramas Republica Moldova. Am luat in valiza lucruri de stricta necesitate, am incuiat casele, am urcat in autobuzul cu ruta directa Chisinau si am venit cu ochii inchisi intr-o tara straina", a declarat unul din refugiati.

Sursa:

http://ziarulnational.md/

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Responsabilitatea juridica pentru comentariile pe care le faceti pe acest site va apartine exclusiv dumneavoastra

Postări populare

Lista mea de bloguri

Comentarii