Cât de mult te poate neferici un advertorial sau cum să vinzi flori la grădinar
In mediul virtual se organizează acum destul de multe concursuri cu diverse premii adresate bloggerilor, fiind de fapt o formă ieftină de a promova diferite produse sau servicii sau pur și simplu de a-și face publicitate niște firme sau companii prin intermediul bloggerilor și/sau rețelelor sociale.
Ca blogger, atunci când îți alegi singur subiectele ajungi de multe ori să scrii articolele cu plăcere, mai ales dacă subiectul este unul care te interesează și te pasionează în mod deosebit. Însă atunci când ai sarcina să scrii despre tot felul de aberații sau chestii inutile pe care nici măcar tu însuți nu le-ai cumpăra sau nu le-ai încerca, inspirația te părăsește brusc și îți vine foarte greu să-ți alegi cuvintele potrivite.
Bloggerii sunt puși de multe ori în postura de a-și asuma rolul de vânzători de flori către grădinari. Fiindcă sunt și ei oameni și trebuie să câștige o pâine, promovează diferite produse sau servicii fără ca măcar să le fi testat sau uneori măcar să știe despre ce vorbesc sau ce promovează.
Cât de mult te poate neferici un advertorial? Depinde mult și de starea în care te afli. Când nevoia de a scrie este însă mult mai mare decât cea de a ignora respectivul advertorial, ajungi cateodată să fii indignat și pus în fața unei provocări care la prima vedere te cam depășește. Bineînțeles că va ieși o făcătură, un articol pe care-l scrii din ipocrizie va fi ca o fabulație, o poveste alegorică.
În speranța că veți ajunge vreodată să puteți vinde flori la grădinar vă dau un sfat gratuit celor care vă doriți să scrieți advertoriale : meseria nu se invață ci se fură așa că ar fi indicat să urmăriți cu multă atenție grădinarii.
Articolul participă la concursul „Mai scrieţi şi gratis, mno!”, organizat de Cudi & Ketherius.
– http://cudi.ro, http://lasueta.info
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu
Responsabilitatea juridica pentru comentariile pe care le faceti pe acest site va apartine exclusiv dumneavoastra